SÜTÜN MİDE AĞRISI VE YANMASINA YARARI - Doğru Din Turky -->
Doğru Din Turky Doğru Din Turky
test banner

Latest news

جاري التحميل ...

SÜTÜN MİDE AĞRISI VE YANMASINA YARARI

İleri yaşlarda süt yerine daha çok sütten yapılmış ürünleri peynir, çökelek, yoğurt gibi tercih edilir. Yoğurt öyle bir nimettir ki hikmeti saymakla bitmez. Fazla süt kabızlığa ve sindirim tembelliğine neden olur. Eğer sütü çok fazla ve severek içiyorsanız, beraberinde mutlaka bir dilim kepekli ekmek tüketiniz. Beraberinde aldığınız bir dilim kepekli ekmek sütün neden olduğu şişkinlik ve kabızlığı önler. Süt+kepekli ekmek ömrü uzatır. Süt içtiyseniz hemen üzerine asitli meyve veya kola cinsi içecek almayınız, büyük bir olasılıkla ishal olmanıza neden olur. 

Mide ağrısı, yanması için iki yudum süt içmenizi önermekteyim. Yanma başladığında sadece ve sadece iki yudum süt içiniz. Sütün sıcak veya ılıtılmış olarak içilmemesi gerekir. İçilicek iki yudum sütün ya oda sıcaklığında ya da doğrudan buzdolabından soğuk olarak içilmesi doğru olanıdır. En geç 1-2 dk. içerisinde yanmanız büyük ihtimalle geçecektir. 15-20 dk. sonra yanma veya ağrı tekrar ederse hemen tekrar iki yudum süt içiniz. Bu şekilde devam ederek, yanma ve ağrı süre aralıklarının giderek açıldığını gözlemleyebileceksiniz. eğer ağrıyı veya yanmayı iki yudum süt içmeden uzun müddet çekerseniz, her defasında başa dönmüş olursunuz. İki yudum sütle mide veya yemek borusu yanmasını veya ağrısını 1 hafta içerisinde kontrol altına alamıyorsanız mutlaka hekime danışınız.

Comments



If you like the content of our blog, we hope to stay in constant communication, just enter your email to subscribe to the blog's express mail to receive new blog updates, and you can send a message by clicking on the button next ...

إتصل بنا

About the site

author Doğru Din Turky  En büyük İslami çevrimiçi kütüphanedir. Islamway daha fazla sesli ders içerir, toplam okuyucu sayısı tüm makaleler için daha fazlasına ulaşan Islamway makaleleri içerir. Müminin hayatı İslami bir şekilde yaşamasına ve bununla başarıya ulaşmasına yardım edebilecek ilk ve en önemli şey Allah'a inanmaktır.

Learn more ←

Blog visitors

Blog stats

All Copyrights Reserved

Doğru Din Turky

2019