BİR ÇİÇEĞİN DUASI - Doğru Din Turky -->
Doğru Din Turky Doğru Din Turky
test banner

Latest news

جاري التحميل ...

BİR ÇİÇEĞİN DUASI

Beni bir mü'min kulun gördu 
Yanımdan geçiyordu, beni fark etti 

Durdu geri döndü, geldi
Yüzüme uzun uzun baktı

Önce gözleriyle, sonra elleriyle okşadı Kokladı,
kokladı
Bir öpücük kondurdu yanaklarıma ayrılmadan
Ne guzel yaratmış!" dedi sessizce
İste o an, niçin var oldugumu anladım
Melekler sardı etrafimızı ansızın, imrenerek seyrettiler olup biteni
Görmedigi Rabbine görmüş gibi inanan bir insanın yuceliğini görduler
Ve herseyi en ince ayrıntısıyla kaydettiler
Çekilen resimlerde ben de vardim
Ey dualara cevap veren Rabbim, ben cansız bir tohumdum
Dualarımı kabul ettin, guzel bir çiçek oldum
Senin kudretinle canlandım, Senin san'atınla süslendim, Senin lütfunla
güldüm
Simdi bir duam daha kaldi mahşere sakladığım
Beni gören gozleri ateşte yakma,

Ya RABBİ!!!

Comments



If you like the content of our blog, we hope to stay in constant communication, just enter your email to subscribe to the blog's express mail to receive new blog updates, and you can send a message by clicking on the button next ...

إتصل بنا

About the site

author Doğru Din Turky  En büyük İslami çevrimiçi kütüphanedir. Islamway daha fazla sesli ders içerir, toplam okuyucu sayısı tüm makaleler için daha fazlasına ulaşan Islamway makaleleri içerir. Müminin hayatı İslami bir şekilde yaşamasına ve bununla başarıya ulaşmasına yardım edebilecek ilk ve en önemli şey Allah'a inanmaktır.

Learn more ←

Blog visitors

Blog stats

All Copyrights Reserved

Doğru Din Turky

2019