İman ile Vefat Etmek İcin Okunacak Dua - Doğru Din Turky -->
Doğru Din Turky Doğru Din Turky
test banner

Latest news

جاري التحميل ...

İman ile Vefat Etmek İcin Okunacak Dua


İMANLA OLMEK ICIN

Şey Muhammet Et- Tirmizi (r.a) buyurmuştur ki:Allahü teala hazretlerini 1.000 kere rüyamda müşahade ettim ve o'na 'Ya Rabbi! ben imanımı kaybetmekten korkuyorum' dedim.
Allahü teala da bana:Sabahın sünneti ile farzı arasında bir kere bu duayı okumamı emretti.
Ya hayyü,Ya Kayyum.Ya bedi'a's-semavati ve'l-arz.Ya ze'l Celali ve'l-İkram.Es'elüke en tühyiye kalbi bi nuri ma'rifetike edeben.Ya Allah,Ya Allah,Ya Allah.
 'Ey Hayy ve Kayyum! Ey Celal ve ikram sahibi! Ey göklerin ve yerin yaratıcısı olan Allah'ım! senden ebediyen kalbimi marifetinin nuruyla diriltmeni isterim. Ey Allah'ım,Ey Allah'ım,Ey Allah'ım!''
Bir rivayette bu dua, 3 defa okunmalıdır bu duaya devam edildiğinde kalbine nurlar inmeye başlar ve o kimse Allahü teala hakkında hiç kimsenin bilmediği marifet ve bilgilere sahip olur ve o kimse Alllahü teala'nın izniyle imanlı olarak ölür.

Comments



If you like the content of our blog, we hope to stay in constant communication, just enter your email to subscribe to the blog's express mail to receive new blog updates, and you can send a message by clicking on the button next ...

إتصل بنا

About the site

author Doğru Din Turky  En büyük İslami çevrimiçi kütüphanedir. Islamway daha fazla sesli ders içerir, toplam okuyucu sayısı tüm makaleler için daha fazlasına ulaşan Islamway makaleleri içerir. Müminin hayatı İslami bir şekilde yaşamasına ve bununla başarıya ulaşmasına yardım edebilecek ilk ve en önemli şey Allah'a inanmaktır.

Learn more ←

Blog visitors

Blog stats

All Copyrights Reserved

Doğru Din Turky

2019