SİGARAYI BIRAKMAK İÇİN ŞİFALI BİTKİLER - Doğru Din Turky -->
Doğru Din Turky Doğru Din Turky
test banner

Latest news

جاري التحميل ...

SİGARAYI BIRAKMAK İÇİN ŞİFALI BİTKİLER

Eğer sigarayı bugün bırakmak istiyorsanız kesinlikle, bu bitkilerden yardım almalısınız.

Meyan kökü: Sigarayı meyan kökünün yardımıyla bırakan insanlara ait çok sayıda olumlu hikaye duydum. Meyan kökü nasıl bir yardımda bulunuyor? Meyan kökünün görünümü eski sarma sigaralara benzer. Cebinizde bir parça meyan kökü çubuğu taşıyıp, sigara yerine ağzınıza onu koyabilirsiniz. Bu yöntemin, ağız alışkanlığını tatmin ederek yardımcı olduğuna inanıyorum. Meyan kökü günde 3 fincan çay gibi makul miktarlarda kullanılırsa zararsızdır; fakat uzun süreli kullanımı da aşırı miktarda alınması halinde baş ağrısı, uyuşukluk, vücutta sodyum ve su tutulması, aşırı potasyum kaybı ve yüksek tansiyona neden olabilir.

Kızıl yonca: Birkaç yıl önce, 50 ton kızıl yonca bulabileceği bir kaynak arayan bir iş adamından bir telefon almıştım. Adam bitkiyi, pazarlamaya planladığı tütünsüz çiğneme tütününün ana maddesi olarak kullanmayı düşünüyordu.

Adamın tütünsüz çiğneme tütününün akibetini bilmiyorum, fakat ben cebimde bir kutu dolusu kızıl yonca bazlı enfiye taşıyorum. Sigarayı özleyen eski tiryakiler, taze kızıl yonca yaprakları ya da yer fıstığı, amerikan fıstığı veya soya fasulyesi gibi geniştien içeren herhangi bir bitkiyi çiğneyebilirler.

Havuç: Sigarayı içtiğim zamanlarda havucunda bir parça yardımını gördüm. Arabamla ofisime giderken, direksiyon başında sigara tüttürmektense birkaç parça havuç çiğniyordum. Eğer sigara kanser çubuğuysa, havuçta antikanser çubuğudur.

Comments



If you like the content of our blog, we hope to stay in constant communication, just enter your email to subscribe to the blog's express mail to receive new blog updates, and you can send a message by clicking on the button next ...

إتصل بنا

About the site

author Doğru Din Turky  En büyük İslami çevrimiçi kütüphanedir. Islamway daha fazla sesli ders içerir, toplam okuyucu sayısı tüm makaleler için daha fazlasına ulaşan Islamway makaleleri içerir. Müminin hayatı İslami bir şekilde yaşamasına ve bununla başarıya ulaşmasına yardım edebilecek ilk ve en önemli şey Allah'a inanmaktır.

Learn more ←

Blog visitors

Blog stats

All Copyrights Reserved

Doğru Din Turky

2019